شناسهٔ خبر: 27372 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در خراسان رضوی

راه روستایی رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان تربت جام از آغاز عملیات ماسه آسفالت راه‌های روستایی حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد، این در حالیست که مسوول نمایندگی راه و شهرسازی صالح آباد از آغاز عملیات بهسازی و آسفالت باقیمانده راه روستایی «پری آباد- کال آقایه» در حوزه استحفاظی این اداره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، جواد نژادی‌پور با اعلام این خبر گفت: تردد ماشین‌آلات سنگین کشاورزی و گذر زمان باعث آسیب به رویه آسفالت در برخی از محورهای روستایی این شهرستان شده است.

وی ادامه داد: در راستای ارتقای ایمنی و رفاه حال روستاییان عزیز و جلوگیری از آسیب‌های آینده به راه‌ها که سرمایه ملی می‌باشند، اجرای عملیات ماسه آسفالت در راه‌های روستایی قلعه‌شیر، نوده و شیخ‌لو اجرا شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی تربت جام افزود: راه‌های روستایی اسماعیل‌آباد، محمودآباد، لنگر، خرگوشی، نیل شهر، موس‌آباد و قلعه گک، در دست اقدام است.

همچنین علی‌اصغر کرباسی مسوول نمایندگی راه و شهرسازی صالح آباد گفت: این راه روستایی به طول ۴ کیلومتر است که مقدار ۲/۵ کیلومترآن طی سال‌های گذشته بهسازی و آسفالت شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی باقیمانده این مسیر، هم اکنون به صورت پیمانی شروع شده که با تکمیل این راه، تعداد ۱۰۰ خانوار اهالی روستاهای پری‌آباد و کال آقایه از راه مناسب برخوردار خواهند شد.

نظر شما